پیام خود را بنویسید

معرفی و شرح وظایف امور اداری : شرح وظایف امور اداری

مطالعه مستمر قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور – قوانین کار بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها
صدور احکام حقوقی شبکه و مرکز و گزارشات لازم وبهنگام نمودن اطلاعات پرسنلی در سیستم
انجام کلیه امور مربوط به نیروهای طرحی ،قراردادی و پزشک خانواده و نیروهای جدیدالاستخدام
انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه و دریافت وام تعاونی اعتبار کارکنان
محاسبه و استخراج اضافه کار و صدور کارت ورود و خروج برای کارکنان جدیدالاستخدام
ارائه گزارشهای ادواری از وضعیت انجام امور محوله به مقام مافوق
مکاتبات نامه های اداری شبکه الکترونیک دانشگاه ارجاعی از سوی مقام مافوق
ثبت برگه های ماموریت روزانه،مرخصی روزانه استحقاقی و استعلاجی در سیستم حضور و غیاب
انجام امور مربوط به ارزشیابی کارکنان در چارچوب دستورالعمل های تعیین شده و با هماهنگی مسئول واحد
محاسبه و استخراج تاخیر،تعجیل،ماموریت و مانده مرخصی های کارکنان
تهیه آمارهای مختلف پرسنلی حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق
تهیه صورتجلسات کمیته فرعی طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارک مربوط  جهت ارتقاء گروههای تخصصی
تهیه مدارک لازم و ارسال به دانشگاه جهت تبدیل وضعیت استخدامی
تهیه گزارشهای لازم در خصوص بازنشستگی افراد یا درخواست افراد برای بازنشستگی و کلیه امور مربوط به بازنشستگان
کلیه استعلامات مربوط به نیروهای جدید الستخدام (تاییده تحصیلی ،سلامت ،پایان خدمت ،سوء پیشینه ،توجیهی بدو خدمت و تعهد 5 ساله)
تهیه و صدور گواهی اشتغال به کار با هماهنگی مسئول واحد
پاسخگویی به سوالات وانجام امور پرسنلی ارباب رجوع (تلفنی وحضوری)

 

دفعات مشاهده: 620 بار   |   دفعات چاپ: 218 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن می باشد.